دسته بندی :

یکی از راه کار های مفید برای ترویج هنر و ارتباط میان هنرمندان و تمامی افراد جامعه، ساخت یک سایت در بستر وب و پیوستن اشخاص هنرمند و شرکت های هنری به دنیای دیجیتالی امروز است. با استفاده و طراحی سایت هنری می توانید کار های هنری و زیبای خود را به معرض نمایش عموم قرار دهید و می توانید به طور اختصاصی فعالیت های خود را در این زمینه بر روی سایت بارگذاری نمایید تا افرادی که علاقه مند به شما هستند بتوانند در روند کاری شما قرار گیرند. حتی می توانید از یک قسمت آموزشی در سایت استفاده کرده و وب سایت هنری خود را ارتقا دهید و از این بابت کسب درآمد نمایید.

طراحی سایت هنری برای نمایش خلاقیت و هنر شما

راه کار های مختلفی برای نمایش هنر و خلاقیت هنرمندان به وجود آمده است و می توانند از آنها استفاده نمایند به عنوان مثال می توانند از انواع شبکه های اجتماعی، گالری، نمایشگاه و … برای این امر استفاده نمایند اما آیا تمامی فعالیت ها و کار های هنرمندان را می توان در یک نمایشگاه و در قاب نمایش داد؟ آیا میدانید که هزینه اجاره گالری و برپایی نمایشگاه په قدر زیاد می باشد؟ پس باید با دنیای دیجیتال همسو شوید و یک وبسایت مناسب و اختصاصی برای خود طراحی نمایید تا تمامی فعالیت ها و آثار شما در آن نمایش داده شود و بعضا می توانید کسب درآمد نیز داشته باشید. در اصل با طراحی سایت هنری می توانید یک نمایشگاه و گالری کوچک از خود را در اختیار عموم قرار دهید.
قبل از هر اقدامی برای طراحی سایت هنری باید اهداف خود را از ساخت سات هنری بر روی کاغذ بیاورید که :
• آیا می خواهید آثار هنری خود را به نمایش بگذارید؟
• فقط قصد دارید مطالب و بلاگ های خود را به نمایش بگذارید.
• آیا قصد فروش آثار هنری خود را دارید.

برای ساخت و طراحی وبسایت هنری می بایستی نکات مهم در این رابطه را بدانید تا بهترین و با کیفیت ترین سایت را در اختیار داشته باشید.
1- انتخاب یک نام مناسب برای دامنه
2- سازگاری یا انواع مرورگر های جستجو
3- قابلیت نمایش بر روی انواع تبلت و گوشی همراه، قابلیت ریسپانسیو
4- قابلیت نمایش عکس ها و فیلم ها به صورت گالری
5- بهره مندی از یک منو پیشرفته با حداقل آیتم ها
6- معرفی هنرمند و آثارش
7- بهره مندی از نمونه کارها، سایز و حجم تصاویر مناسب
8- قابلیت ارائه درباره ما و تماس با ما برای تکمیل و ارتباط با هنرمند


در بخش اول شما باید بهترین نام را برای دامنه خود بسته به نوع فعالیت و حیطه کاری و همچنین در صورت وجود برند بر اساس برند انتخاب نمایید.
در بخش دوم، سایت هنری شما باید با بروز ترین برنامه های کد نویسی یا قالب آماده را در اختیار داشته باشد و بر روی تمامی موتور های جستجو مانند فایر فاکس، اینترنت اکسپلور و کروم به صورت یکسان نمایش داده شود.
بخش سوم، قابلیت نمایش بر روی گوشی های همراه را داشته باشد زیرا اکثر افراد دارای موبایل های هوشمند بوده و دسترسی بیشتری به آنها دارند.
بخش چهارم، طراحی سایت هنری و نشان دادن آثار از مهمترین بخش ها می باشد و باید بدون اختلال تصاویر و ویدئو ها نمایش داده شود.
بخش پنجم، در سایت های هنری باید یک منو با کمترین آیتم در نظر گرفته شود که تنها در آن می توان گالری آثار، درباره ما، تماس با ما، رزومه هنرمند را نشان دهد و اگر وابسته به یک شرکت هنری باشد می تواند سبد خرید، محصولات، پکیج های آموزشی و… را اضافه نمایید.
بخش ششم، باید در سایت های هنری یک بخش را به معرفی آثار و هنرمند اختصاص داد تا بینندگان بتوانند بیشتر با شخص و نوع آثار آشنا شوند.

بخش هفتم، سایز و حجم تصاویر باید به گونه ای باشد که سرعت لود سایت را پایین نیاورد و دارای کیفیت مناسب برای ارائه باشد. این نکته بسیار مهم بوده و باید در سایت عملیاتی شود.

مزایا طراحی سایت هنری:


• نمایش آثار هنری و معرفی آرتیست و شخصیت هنری
• ارائه انواع وبلاگ و مقالات برای تفهیم موضوع ارائه شده و جذب مخاطب
• بهره مندی از یک فروشگاه آنلاین برای فروش آثار هنری (در صورتی که سایت هنری شما به صورت فروشگاهی باشد)
• ارائه خدمات و تاریخ رویداد های پیش رو آثار خود و هنرمندان دیگر(مجله خبری – تقویم رویدادها)
• استفاده و درج انواع شبکه های اجتماعی هنرمند برای ارتباط راحت تر
• در نظر داشته باشید برای رتبه بندی در گوگل بهتر است از بهینه سازی سایت و سئو استفاده نمایید.
برای سفارش انواع سایت هنری می توانید با شرکت خلاقیت آرمیس وب به صورت مشاوره رایگان در ارتباط باشید و از خدمات ارزنده ما بهره مند شوید. با طراحی سایت هنری می توانید از یک سال پشتیبانی رایگان بهره مند شوید. آرمیس وب بهترین قیمت را برای ساخت و طراحی سایت هنری به شما پیشنهاد می دهد.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره کلیک کنید تا به ما امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *