دسته بندی :

طراحی سایت در دوران امروزی، به یک پیش‌نیاز برای تمامی کسب و کارها تبدیل شده است و طراحی سایت با پایتون نیز یکی از روش‌های طراحی سایت پرطرفدار است. میزان نیازمندی کسب و کارها به یک وبسایت مناسب و کاربردی را می‌توان از آمار و ارقام موجود در این زمینه متوجه شد. البته همان طور که وجود سایت یک امر حیاتی است، نوع سایت و نحوه طراحی آن نیز یکی از مهم‌ترین نکات در این زمینه به شمار می‌رود. امروزه متخصصان طراحی سایت، می‌توانند به روش‌های بسیاری سایت مورد نظر شما را طراحی کنند.

یکی از روش‌های محبوب و نسبتا مناسب برای طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی، استفاده از زبان برنامه‌نویسی پایتون است. این وسیله ضمن دشواری‌ها و مشکلاتی که دارد، می‌تواند بهترین وبسایت‌ها را طراحی کند و فرد را به اهداف خود از طراحی سایت برساند. با توجه به میزان پیچیدگی زبان‌های برنامه‌‎نویسی و حوزه طراحی سایت، مبرهن است که ابهاماتی در این زمینه داشته باشید؛ بنابراین تا انتهای این مطلب با ما هماه باشید تا شناخت کافی از این روش طراحی وبسایت پیدا کنید.

زبان برنامه نویسی پایتون در طراحی سایت

به طور کلی می‌توان گفت حوزه‌های برنامه نویسی و طراحی سایت با پایتون تا حدودی به یکدیگر نزدیک و مرتبط هستند؛ به صورتی که اکثرا نقاط مشترک بسیار زیادی دارند و می‌توان از یک وسیله یا دانش در همه آن‌ها استفاده کرد. یکی از پرکاربردترین زبان‌های برنامه نویسی که به دلیل کاربرد فراوان در کنار سادگی شهرت دارد، زبان پایتون است. این زبان برنامه نویسی می‌تواند یک وسیله برای طراحی سایت شرکتی بسیار عالی باشد و مزایای بسیار زیادی برای فرد به همراه دارد.

مهم‌ترین مزیتی که زبان پایتون نسبت به زبان‌های برنامه نویسی همچون mysql دارد، سرعت بالای آن در پردازش داده‌ها و دسترسی به پایگاه داده است. همچنین افرادی که می‌‌خواهند با استفاده از سایت خود در موتورهای جستجو همچون گوگل فعالیت کنند، زبان پایتون را به زبان‌های دیگر ترجیح می‌دهند؛ زیرا موتور جستجوی گوگل به وسیله این زبان طراحی و نوشته شده و طبیعتا فرصت بسیار بیشتری به وبسایت‌های طراحی شده با زبان پایتون خواهد داد.

بدیهی است که با وجود سیستم‌های مدیریت محتوا، طراحی سایت بسیار ساده‌تر از قبل شده و می‌توان طراحی سایت با آن‌ها را اولویت اول تمامی افراد دانست؛ اما این سایت‌ها نمی‌توانند جذابیت و انحصار سایت‌های کدنویسی شده را داشته باشند. مطمئنا طراحی سایت با پایتون هزینه و دغدغه‌های بسیاری به همراه دارد؛ بنابراین فردی که به دنبال یک وبسایت پایتون است، می‌دانید که نتیجه نهایی بسیار فراتر از حد انتظار خواهد بود.

برترین سایت‌های طراحی شده با زبان پایتون

از آنجایی که زبان برنامه‌نویسی پایتون بسیار ساده‌تر و کاربردی‌تر از زبان‌های دیگر است، بسیاری افراد تصور می‌کنند که نمی‌توان از پایتون برای طراحی یک سایت عالی و فوق‌العاده استفاده کرد. اگر نگاهی به زبان‌های برنامه نویسی وبسایت‌های برتر جهان بیندازید، متوجه همه‌کاره بودن این زبان چرکاربرد و محبوب خواهید شد. البته که نمی‌توان گفت یک زبان برنامه نویسی بهتر از زبان‌های دیگر است؛ اما برای درک بیشتر کاربرد و مزایای زبان برنامه نویسی پایتون، بهترین سایت‌های نوشته شده با پایتون را برایتان شرح می‌دهیم:

  1. گوگل
  2. یوتیوب
  3. ناسا
  4. ردیت
  5. اسپاتیفای
  6. اینستاگرام

قیمت طراحی سایت با پایتون

قطعا همگی می‌دانیم که نوشتن یک وبسایت از ابتدا و عدم استفاده از سیستم‌های مدیریم محتوا، هزینه بسیار زیادی به همراه دارد؛ زیرا برنامه نویس باید بخش بزرگی از وقت خود را برای طراحی فرانت‌اند و بک‌اند وبسایت سفارش داده شده اختصاص دهد و مشکلات آن را به جان بخرد. البته در نهایت، می‌تواند سودی نجومی از طریق این سایت به دست آورد و درآمد کسب شده را رفته‌رفته افزایش داد؛ در هر صورت قیمت طراحی سایت با برنامه نویسی نسبتا زیاد است.

مطمئنا ما نمی‌توانیم یک عدد قطعی و نهایی به عنوان قیمت طراحی سایت به شما ارائه دهیم؛ زیرا تمامی هزینه‌ها به نوع سایت درخواستی شما بستگی دارند و عمدتا غیرقابل پیش‌بینی هستند. برای مثال قیمت طراحی سایت فروشگاهی به کل با قیمت طراحی سایت شرکتی متفاوت است؛ مطمئنا این تفاوت قیمت، به دلیل میزان دشواری و هزینه‌های اضافی متنوع هرکدام خواهد بود.

چنانچه می‌خواهید یک قیمت دقیق برای طراحی سایت با پایتون استعلام کنید، باید اطلاعات دقیق سایت موردنظرتان را به یک کدنویس مطمئن ارائه دهید. او با محاسبه تمامی هزینه‌ها و دشواری‌های طراحی این سایت، یک قیمت نهایی به شما اعلام می‌کند که می‌توانید سایت را سفارش دهید و یا آن را رد کنید. شرکت معتبر آرمیس وب به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در زمینه طراحی سایت، می‌تواند بهترین منبع برای استعلام قیمت و کسب اطلاعات کامل از نحوه طراحی سایت با پایتون باشد.

طراحی سایت با پایتون یا با CMS؟

در این مطلب، شما را کم و بیش با طراحی سایت به وسیله زبان برنامه نویسی پایتون آشنا کردیم. دوراهی که امروزه عمده مخاطبان در این حوزه به آن رو به رو هستند، انتخاب شیوه طراحی سایت از بین پایتون و CMS است؛ زیرا هر دو روش به حد خود کاربردی بوده و مزایای بسیاری به همراه دارند. توصیه می‌کنیم قبل از انتخاب یکی از این روش‌ها، اطلاعات کامل از هرکدام به دست بیاورید.

انتخاب نهایی میان یکی از این روش‌ها، به نوع وبسایت موردنیاز و بودجه شما بستگی دارد. اگر از بودجه طراحی سایت با پایتون برخوردار هستید، از آن دریغ نکنید؛ در غیر این صورت، استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا یا CMS یکی از بهترین شیوه‌های طراحی سایت به‌شمار می‌رود. البته توصیه می‌کنیم از روش‌های طراحی سایت دیگر در وبسایت شرکت آرمیس وب غافل نشوید و آن‌ها را نیز بررسی کنید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره کلیک کنید تا به ما امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *