دسته بندی :

طراحی سایت وکالت بهترین روش برای ایجاد و معرفی یک برند حقوقی است. مشاورین حقوقی می توانند در بستر اینترنت اقدام به تبلیغات موسسه خود کرده و از این طریق به شکل گسترده تری به فعالیت بپردازند.

مزایای طراحی سایت وکالت

اینترنت توانسته به طرز قابل توجهی تمام ابعاد زندگی انسان را تغییر دهد. به طوری که در گذشته برای پیدا کردن یک وکیل عالی رتبه نیاز به تحقیقات فراوان داشتیم. اما امروزه پیشرفت تکنولوژی موجب شده تا با چند کلیک ساده به بهترین وکلای شهر خود دسترسی پیدا کنیم.

طراحی سایت وکلا نه تنها برای موکلین مفید و سودمند است، بلکه برای وکیل ها نیز فواید بسیاری در بردارد. مهم تر از همه اینکه به وکلا اجازه حضور موثر در فضای مجازی و فعالیت گسترده در حوزه وکالت را داده است. مشاورین حقوقی می توانند با در اختیار گرفتن یک سایت اینترنتی، به معرفی خود و برند حقوقی پرداخته و از این طریق کسب و کارشان را بهبود ببخشند.

پس می توان نتیجه گرفت طراحی سایت وکالت یک اقدام هوشمندانه است که می تواند منافع بسیاری برای موکلین و وکلا داشته باشد. در یک نگاه کلی می توان مهم ترین فواید طراحی سایت وکلا را در موارد زیر خلاصه نمود:

  1. جذب موکل از بستر پربازدید اینترنت
  2. افزایش اعتماد موکلین
  3. کاهش هزینه های مربوط به بازاریابی
  4. نمایش بهتر رزومه کاری و سوابق وکالت
  5. متمایز ساختن خود از سایر رقبا
  6. معرفی همه جانبه خدمات حقوقی

اهمیت طراحی سایت وکلا

برخلاف گذشته که از بروشور، تراکت و یا کارت ویزیت برای بازاریابی و برندینگ استفاده می شد، امروزه استفاده از تکنیک های بازاریابی اینترنتی رایج شده است. برای اینکه بتوانید وارد این دنیای بزرگ و هوشمند شوید، لازم است رقابت را با طراحی یک وبسایت اینترنتی آغاز کنید.

اگر نتوانید خود را با معیارهای جدید بازاریابی وفق دهید، به طور حتم از قافله عقب مانده و از دور رقابت کنار می روید. امروزه مردم تنها برای موسساتی که دارای وبسایت های پربازدید و معتبر هستند، ارزش قائل می شوند.

به طور معمول افراد به صفحات اول گوگل اعتماد کرده و آن را معتبر می شمارند. شما نیز فاصله زیادی تا قرارگیری در صفحه اول گوگل ندارید. کافیست از خدمات طراحی سایت وکالت بهره مند شده و صفحه شخصی خود را ایجاد کنید.

چرا وکلا به وبسایت اینترنتی نیاز دارند؟

راه اندازی یک وبسایت اینترنتی مزایای بسیاری برای شما خواهد داشت. این مزایا دلیل واضحی برای نمایش میزان اهمیت طراحی سایت هستند. از جمله این دلایل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • طراحی وبسایت اینترنتی مساوی است با بازاریابی، معرفی و برندسازی

از طریق یک وبسایت اینترنتی می توان یک برند حقوق ساخت و به معرفی آن پرداخت. شما می توانید در بستر اینترنت رزومه کاری خود را در معرض دید عموم مردم قرار دهند. وبسایت وکالت کمک می کند تا شما به عنوان یک وکیل پایه یک دادگستری شناخته شده و اعتبار بیشتری کسب کنید. در عمل اینکار نام شما و برند حقوقیتان را در ذهن مخاطب ماندگار می سازد.

  • بهبود روند پذیرش مراجعه کنندگان

از طریق یک وبسایت اینرتنتی می توان نظم بیشتری در روند پذیرش مراجعه کنندگان ایجاد نمود. افزایش سرعت در این فرآیند نه تنها موجب بهبود عملکرد شما می شود، بلکه حس رضایتمندی را در موکلین تقویت می کند.

  • کاهش هزینه های مربوط به برندینگ

تبلیغات از طریق ابزارهای سنتی و قدیمی همچون چاپ کارت ویزیت، کاتالوگ و یا بروشور، هزینه زیادی را به شما تحمیل خواهد کرد. از آنجایی که مخاطب هدف شما در زمان استفاده از این ابزارها بسیار محدود است، به طور حتم بازدهی کمتری ایجاد می شود.

این در حالیست که مخاطب هدف وبسایت اینترنتی عموم مردم در سطح جهان هستند. از آنجایی که قیمت طراحی سایت نسبت به سایر روش های بازاریابی کم و مقرون به صرفه است، می توان این روش را گزینه مناسبی برای کاهش هزینه های مربوط به برندینگ دانست.

  • ارائه مشاوره های حقوقی آنلاین

با در اختیار داشتن یک وبسایت وکالت، می توان اقدام به جذب موکلین آنلاین کرد. افرادی که در شهرهای کوچک و مناطق دور از دسترس زندگی می کنند و امکان حضور در دفت وکالت را ندارند، از جلسات مشاوره آنلاین به منظور برطرف کردن ابهامات ذهنی خود استفاده می کنند.

در این حالت شما پرونده های مختلف را به شکل آنلاین دنبال کرده و به سوالات ارباب رجوع پاسخ می دهید. مشاوره آنلاین نه تنها موجب صرفه جویی در زمان و هزینه موکلین می شود، بلکه به طرز قابل توجهی کسب و کار شما را رونق می دهد.

بررسی ساختار سایت های حقوقی

یک سایت حقوقی کارآمد و حرفه ای دارای ساختاری ساده و کاربرپسند است. برای اینکه بتوانید مخاطب را به حضور در وبسایت خود ترغیب کنید، لازم است در زمان طراحی سایت وکالت، از یک ساختار و پنل کاربردی با دسترسی های ساده استفاده کنید. اساساً در ساختار کلی سایت های حقوقی چندین لندینگ مهم به چشم می خورد.

  • معرفی وکیل

برای عموم مشتریان بررسی میزان موفقیت وکیل در پرونده های پیشین اهمیت دارد. از این رو بخش مهمی از وب سایت وکلا به معرفی وکیل اختصاص می یابد. در این قسمت حوزه کاری وکیل، سوابق و رزومه او قرار داده می شود تا بازدیدکنندگان پس از بررسی آن با وکیل ارتباط بگیرند.

  • لندینگ وکیل آنلاین

همانطور که پیش از این نیز گفته شد، افرادی که امکان مراجعه حضوری در دفتر وکیل را ندارند، از مشاوره های آنلاین جهت برطرف کردن مشکلات خود استفاده می کنند. تقاضای بالا برای انجام مشاوره های غیر حضوری موجب شده تا در صفحات سایت های حقوقی بخشی به ارتباط آنلاین با وکیل اختصاص داده شود.

  • درگاه پرداخت

برای پرداخت هزینه های مشاوره آنلاین، از یک درگاه پرداخت اینترنتی استفاده می شود. به کمک این قابلیت افراد به طور مستقیم به درگاه های بانکی مختلف متصل شده و اقدام به واریز وجه می کنند.

  • تماس با ما

از دیگر لندینگ های ثابت در طراحی سایت وکالت، بخش تماس با ما است. بازدیدکنندگان با قرارگیری در این صفحه اطلاعات کاملی از شماره تماس، ایمیل، فکس و صفحات مجازی وکیل به دست می آورند.

  • نظر سنجی

در عموم سایت های اینترنتی بخشی از وبسایت به نظرسنجی اختصاص می یابد. برای اینکه بتوانید عملکرد خود را سنجیده و به آن امتیاز دهید، لازم است از نظرات، انتقادات و پیشنهادات موکلین خود جویا شوید. در بخش نظرسنجی می توانید به سوالات ارباب رجوع پاسخ داده و بدین شکل میزان تعامل صفحه را افزایش دهید.

  • وبلاگ

بخش جذاب و هیجان انگیز در سایت های حقوقی، با عنوان وبلاگ شناخته می شود. این بخش از سایت توسط محتوایی جذاب، جالب و بحث برانگیز تکمیل می شود. شما می توانید در این بخش به سوالات متداول پاسخ داده و ارزش محتوایی وبسایت خود را افزایش دهید.

سخن پایانی

طراحی سایت وکالت برای عموم وکیلان و موسسات حقوقی ضروری قلمداد می شود. در اختیار داشتن یک وبسایت حقوقی به شما در افزایش موکلین و بهبود کسب و کار کمک شایانی می کند. با افتتاح و راه اندازی یک وبسایت حرفه ای می توانید وارد عرضه رقابت با سایر وکلا شده و در آن پیروز شوید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره کلیک کنید تا به ما امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *